2008-08-01

KEMI:
-

UPPLEVELSER:
Skuggorna bar sig underligt åt på vägen hem från jobbet idag. Trots att jag ensam gick gatan fram föll det två skuggor på min vänstra sida.
'ere we go again...

HEJ!
MITT NAMN ÄR
n.n.
VÄLKOMMEN TILL MITT DELADE SINNE!



Jag kom hem utan problem. Jag och A lagade och åt mat. Dagen blev till kväll. Kvällen var som så många andra en i forumens tecken.

TILL E@ICQ 2008-08-01 2215
Ohmg, nu går det åt helvete igen. Skuggorna rör sig här.

Det var precis var de gjorde. En kvinnogestalt rörde sig från höger till vänster., från fönstret till hallen. I rummet fanns endast glödlampor. Inte levande eld som dansar efter vindens pipor. Osäker på vad som är i görningen gick jag för att leta efter henne. Jag tittade noga i alla speglar. Mitt emot spegel i hallen har A satt upp foton. Hon var med i ett av dem.
Nu går det åt helvete på riktigt.

En stund senare knarrar golvet till och när jag tittar ut i hallen ser jag henne i spegeln. Inte i ett foto som tidigare utan en helkroppsfigur.

Jag svär högt, somnar utmattad på soffan och vaknar i sängen ett par timmar senare.